zaterdag 4 juli 2015

Bloghop!




Heel gezellig dat je vandaag langs komt op de bloghop van de Creatieve Harten, het team van Caro.
Je kunt vandaag SUper leuke Stampin' Up! creaties bewonderen op de blogs van een aantal van onze teamgenoten.
Door gebruik te maken van de pijlen onderaan dit bericht kun je door hoppen naar het volgende blog, alwaar weer een nieuwe creatie op je staat te wachten. Als je helemaal rond bent, kom je als het goed is weer uit op het blog waar je begonnen bent.
Het thema van onze bloghop is de nieuwe jaarcatalogus 2015-2016. Er zijn zoveel mooie nieuwe producten te bewonderen, dat laten we je graag zien. Kijk maar eens met ons mee!
Wij hopen dat je vandaag veel inspiratie opdoet, zodat je zelf aan de slag kunt gaan met de leuke nieuwe producten van Stampin’ Up!
Wij zouden het SU-per leuk vinden om te weten hoe je onze projecten vindt, dus laat je gezellig een berichtje achter?





Als het goed is kom je hier via het blog van Jolanda Meurs.
http://jolandameurs.blogspot.nl/2015/07/blog-hop-creatieve-harten-jolanda-meurs.html


Ik vind het zo leuk wat ze gemaakt heeft.


Dit is mijn bijdrage aan de bloghop. Mijn eerste keer, dus best wel even lastig wat ik zou maken. Ik kon niet kiezen tussen een doosje en een kaart, vandaar dus beide! 
Een doosje met daarin 3 kaartjes met bijpassende envelopjes.

Ik heb gebruik gemaakt van 2 van de nieuwe In Colors kleuren, Mint Macaron en Tip Top Taupe. 
De stempelset die ik heb gebruikt, is de Watercolor Wings. Een prachtige set, waarmee je 2 maten vlinders kunt maken. 
Het gebruikte designer  papier komt deels uit de In Colors serie en deels uit de Cherry on Top serie.
Verder heb ik de de nieuwe Banner Triple pons gebruikt en de Butterfly Thinlits. Een lijstje van de gebruikte materialen kun je vinden onderaan deze blogpost.









Het volgende blog is van Ilse van Vliet.
http://ilsevvliet.blogspot.nl/2015/07/bloghop-creative-harten.html

SUper veel plezier nog tijdens de bloghop.





Built for Free Using: My Stampin Blog

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie dingen heb je gemaakt! En zoveel. Wat een beauties. Vooral de kleurcombinatie is zo mooi. En vlinders he, die blijven prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zat met bewondering te kijken .....wat heb je prachtige kaartjes gemaakt Helmy....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig, wat mooi zeg! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw, wat mooi gemaakt! Heel sierlijk en helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn favorite kleurencombi! Mooi setje Helmy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige set heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje, wat een mooie set met kaarten. En zo leuk, met dat doosje erbij.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige set, erg mooie kleurencombinatie. SUper!

    BeantwoordenVerwijderen