zaterdag 9 januari 2016

Bloghop Creatieve Harten







Wat leuk dat je langs komt voor weer een nieuwe bloghop van de Creatieve Harten!

We showen vandaag een heleboel SUperleuke en mooie projecten gemaakt
met de producten uit de nieuwe Stampin' Up!® Voorjaars/Zomer Seizoens Catalogus
én de Sale-A-Bration Catalogus.

Maak simpelweg gebruik van de buttons onder aan iedere blogpost om door te blijven hoppen.

Wij hopen dat je vandaag veel inspiratie opdoet, zodat je zelf aan de slag kunt

gaan met de leuke nieuwe producten van Stampin’ Up!

Natuurlijk zijn wij heel benieuwd wat je van ons project vindt.

Laat je gezellig een berichtje achter?

Dat waarderen wij zeer!




Toen ik de stempelset "Grateful Bunch" zag, moest ik meteen denken aan die
leuke blauwe bloemetjes, die ik elk jaar op mijn terras zet.

 Vandaar dat ik blauwtinten heb gebruikt (Soft Sky, Pool Party en Marina Mist).
Voor de basis van de kaart en het doosje heb ik Crumb Cake gebruikt.

Voor de achtergrond heb ik de stempel "Watercolor Wash"gebruikt.
De bloemen heb ik ingekleurd met een blenderpen in de verschillende
eerder genoemde blauwtinten en de blaadjes met Mossy Meadow.

Hoewel de stijl van Stampin' Up vaak "clean and simple" is, vond
ik het toch wel leuk om een keer wat uitbundiger te zijn.
De verschillende bloemen stempels uit de nieuwe catalogus
lenen zich daar immers uitstekend voor.


Het patroon van het doosje is van Dawn Griffith.


 Als je de bellyband verwijderd, opent het doosje naar 2 kanten
 en heb je in het midden een ruimte om iets leuks in te stoppen.



Bedankt voor jouw bezoekje en hop gezellig door, door op de volgende knop te klikken.


SUper veel plezier nog tijdens de bloghop!



Het volgende blog is van…

Volgende
vorige




De lijst met deelnemers:

Helmy Goyer (hier ben je nu)
Angélique Nederpel


Hier nog de gebruikte materialen. 

Built for Free Using: My Stampin Blog



23 opmerkingen:

  1. Holy smokes wat gaaf!
    Dit gaat op mijn CASE lijstje!! ;-)
    Enne Helmy ik mis iets in je blogpost....je weet wel... :P ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig hoor! Met deze set kan je echt alle kanten op en heerlijk mee versieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Wat een mooie creaties! Dat doosje is leuk zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, het is al de derde hop waar deze gebruikt worden, erg leuk!! Ze stonden eigenlijk niet op mijn wensenlijstje, maar daar gaan ze nu toch naar toe haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart en doosje. Ik heb deze set nog niet maar weet nu zeker dat ik deze ook wil.
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf. Deze set gaat aangeschaft worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt super gaaf!!! Jouw schuld... nu moet ik deze ook hebben.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, wat een prachtige kaart zeg. Deze set stijgt op mijn lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vind je kaart en doosje geweldig. Ik wil ook die set!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jouw projecten maken voor mij deze stempelset aantrekkelijk, leuk ! En dat doosje.....mmmmmmmmm.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gaaf, ik weet wel welke set ik de volgende keer ga bestellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is echt prachtig!! Zeer veel complimenten. Ik moet die set nú echt gaan aanschaffen, want dit vraagt om een CASE :-)

    *hugs*
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. In een woord GE-WEL-DIG Helmy ik ben trots dat jij in mijn team zit. Wat een super gave set heb je gemaakt. Mijn complimenten! xxx Jolan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Wordt er bijna verlegen van. Is ook wel de invloed van de juf!

      Verwijderen
  14. Hoi Helmy,

    Wat een ontzettend mooie kaart en een gaaf doosje zeg!

    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WOW!!!....... casen casen casen... mag dat?

    Wat een GE-WEL-DIG mooi kaartje en doosje. Mijn favoriet van deze hop!!

    Dank je wel voor de inspiratie.

    Groetjes Hélène
    http://helenedenbreejen.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Dank je! Tuurlijk mag je casen. Ik gebruik ook ideeën van jou! Van wie denk je dat het "prikrandje" komt?

      Verwijderen
  16. Oh deze is leuk. Tijdens Brussel sprak de set mij helemaal niet aan maar na deze hop en het zien wat een aantal van jullie gemaakt hebben staat hij op mijn lijstje. En dat doosje wordt zeker een CASE!

    BeantwoordenVerwijderen